تاريخ : | | نویسنده : shoraye5

معاون حمل ونقل ‌وترافيك شهردار تهران گفت: روزانه 20 ميليون ساعت وقت تهراني‌ها در ترافيك تلف مي‌شود.

به گزارش همشهری، جعفر تشكري هاشمي، در همايش دست‌اندركاران حمل‌ونقل شهري افزود: آمارها نشان مي‌دهد سالانه 25 هزار ميليارد تومان صرف يارانه انرژي در كشور مي‌شود كه بخش عمده آن يارانه سوختي است كه آلودگي هوا، اتلاف وقت مردم، ناراحتي‌هاي روحي و رواني و... را در پي دارد.

وي به يارانه مترو اشاره كرد و اظهار داشت: برآورد كرده‌ايم در سال‌جاري مترو نيازمند 120 ميليارد تومان يارانه بليت است كه بايد نيمي از آن‌را دولت و نيمي ديگر را شهرداري تهران پرداخت كند.
 
 معاون ترافيك شهردار تهران با اشاره به اينكه شهردار تهران اعلام كرده كه مهم‌ترين سياست در حوزه شهري موضوع حمل‌ونقل و ترافيك است، ادامه داد: توسعه حمل‌ونقل عمومي در دستور كار شهرداري تهران قرار دارد.

تشكري هاشمي با اشاره به اينكه براي توسعه 20كيلومتر مترو در سال‌جاري برنامه‌ريزي كرده‌ايم، يادآور شد: در بخش خطوط تندرو، امسال 3 خط جديد راه‌اندازي مي‌شود. وي به ميزان يارانه براي بليت مترو به ازاي هر يك سفر 300تومان اشاره كرد و گفت: در سال‌جاري به حدود 120ميليارد تومان يارانه مترو نيازمنديم كه بايد نيمي از آن را دولت و نيم ديگر را شهرداري پرداخت كند.

اين در حالي است كه در سال گذشته اين امر رخ نداده و مجموعه يارانه‌اي كه در بخش مترو دريافت كرده‌ايم، حدود 17ميليارد تومان بوده كه با 25 ميليارد تومان مصوب، فاصله بسياري دارد. معاون ترافيك شهردار تهران با اشاره به اينكه دولت موظف است در سطح اعتباراتي كه مجلس تصويب كرده اعتبار در اختيار ما قرار دهد، بيان داشت: ما به‌عنوان يك واحد عملياتي براساس اين مصوبات برنامه‌ريزي مي‌كنيم.

تشكري هاشمي با اشاره به اينكه تمامي مشكلات، نبود مديريت واحد شهري است، خاطرنشان كرد: اگر تمامي دستگاه‌ها مكلف شوند در چارچوب سياست‌ها و راهبردهاي يكسان فعاليت كنند، منابع و امكانات جهت‌دهي خواهد شد.

معاون ترافيك شهردار تهران ادامه داد: شما برويد شهرهاي موفق دنيا را ببينيد. آيا آشفتگي‌ها در مديريت آنها اينگونه است؟ در مالزي يك شهر را 3.5 ساله مي‌سازند و ما بايد 3.5 سال صحبت كنيم كه بدون كار كارشناسي نبايد نسبت به استفاده از مونوريل اقدام كرد، ولي همين يك كلمه را نمي‌توان جا انداخت!

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا شوراي‌عالي ترافيك توانست درباره خطوط ريلي هوايي شهرداري را قانع كند؟ افزود: قانع‌كردن با محاوره، سر يك ميز نشستن و تعارف‌كردن، نمي‌شود.

معاون ترافيك شهردار تهران تاكيد كرد: يا با كار و مطالعه و تحقيقات و مستندات علمي اين حرف را زده‌اند يا براساس گرايش‌هاي سياسي و احساسي.
 
 تشكري هاشمي بيان كرد: اگر كار علمي، فني و تخصصي انجام داده‌اند بايد مستندات خود را ارائه كنند تا ما ببينيم با چه مطالعاتي يا كدام مشاور و چه الگويي به اين نتيجه رسيده‌اند و تا الان هيچ مستنداتي به ما نداده‌اند.  

رپورتاژ
انتخاب جراح بینی - بهترین جراح بینی
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جشن عروسی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
خدمات برش لیز
میز و صندلی تالاری
لیپوماتیک
تجهیزات تالار پارس
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
تفاوت دینگ با اپلیکیشن‌های تاکسی‌یاب آنلاین
روغن خراطین
بوتاکس چگونه تزریق می شود؟
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
تحلیل آماری

لینک های مفید
تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


.: :.